Hogy lehet az, hogy a Ferrari sorra megnyerte a díjakat a Forma 1-ben?
Tippelj és nyerj!
Aki elsőként megfejti a titkot (amire mi gondoltunk) nyer egy Apollo 5.1 hangfal szettet.
Segítségképpen nézd meg jól ezt a két képet:
2009. január 21., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
43 megjegyzés:
Áramvonalasabb a Ferrari, ezáltal kisebb a légellenállás.
Nagyobb a Ferrari leszorító ereje a szárnyak miatt.
Az AMD a Ferrari szponzora!
A Ferrari AMD-t használ, a BMW pl. Intel-t...
Mert a Ferrari piros :P
Véleményem szerint a Ferrári Forma1-es versenyautóknál amit az imént láttam 2 fényképen azért nyerték meg sorra a versenyeket, mert nagyobb és gyorsabb motorokat szsreltek bele a gyártók. Sokkal szebb kivitelben gyártották le ezt a fajta szériát. Erősebb gumikkal lettek felszerelve, hogy sokkal gyorsabban száguldjanak a pályán.
A Ferrarin ott az AMD logo,lehet hogy a motorvezérlő elektronikában is "ott vannak"így gyorsabb és jobb lett a Ferrari
A Ferrari AMD processzoros számítógépeket használ az autókból kinyert adatok elemzéséhez és az optimális beállítások megtalálásához.
Pontosabban használt, hisz ez már múlt idő, mert a szerződést felbontották.
Azért nyert a Ferrari, mert a Novashop-nál vásárolták az elektronikát! :)
Viccet félretéve, szerintem:
- megfelelő erőforrások (pénz, fejlesztőmérnökök, pilóták)
- magasfokú szervezettség
- rengeteg teszt
Kicsit összetett a dolog, de szerintem ezek a fő dolgok.
Pénz, pénz és mégtöbb pénz. És az ágaskodó ló(erő). No meg az AMD procig gyorsabban gurulnak.
Az olasz csapat előretörésének titka a túlszorgalmazott tesztmunkában és az ezt kiváltó minőségi motivációban keresendő.A fejlesztés akkoriban mondhatni "alapállapot" volt, hiszen mikor a szezon már elrajtolt, a csapatoknak nem volt elég idejük a fejlesztésekre.A Ferrari volt az egyetlen, aki maga gyártotta a vázat és a motort, megelőzve ebben a Renault-t és az Alfa Romeót.
...röviden az aerodinamikailag kifinomult (ma már szénszálas) karosszéria és a motor teszi.
Egy szó a válasz: Schumacher!
Míg oda nem került, 20 évig csak kullogott a Ferrari.
Persze itt biztos nem erre gondoltak, de ezt kénytelen voltam leírni!:)
A Ferrarinak eggyel több informatikai támogatója van.
Egyébként meg:
P("Adott [t0, tn] időintervallumban a Ferrari győz") = 0.5000 + ε, ahol ε > 0.0000 és ε < 0.5000.
A légterelő szárnyak beállításai és a pilóta mögötti rész kialakítása!
Egyszerű a válasz! A Ferrari minden alkatrészét saját maga gyártja , míg a többi autós csapat úgy rendelik
motor, gumi,sofőr,üzemanyag
Űrtechnika :-)
Aerodinamika :-)
Acer
A BRIDGESTONE gumik :-)
Nívósabb szponzorok :-)
A lényeg a belbecsben van.
A Ferrari motoralkatrészeit, kizárólag Magyarországról lopott aknafedelekből öntötték,(hát igen az LKM tudott valamit) úgyszintén a kábelezés is egykoron a MÁV-nál szolgált vasúti jelzőkábelként.
A siker titka: egy magasan képzett profi csapat,aki igazi TEAM!
És nem utolsó sorban a világ legszuperebb, legjobb kategóriájú A U T ó J A!!!
Együtt így lesznek VILÁGELSŐK!!!
Go!! Go!!! GO!!! GO!!!! GO!!!! GO...!
Gyors, szuper AMD procis számítógépek, notebookok, és az AMD mint szponzor.
Jobb szponzorokat találtak maguknak,és a színük is nagyobb hatása van az emberekre.
A Ferrari t a Marlboro támogatta , és reklámcélokból nyert folyton.
SHELL üzemanyag
INTEL logóval , támogatással fut
A Ferrari szakember gárdája csúcsszuper koponyákból áll.
A fejlesztőmérnökeik a világ legjobbjai, s mindehhez még megfelelő anyagi háttér is biztosított.
Az AMD is nagyon fontos különbség,de a képen nagyon jól látszik ,hogy a FERRARI alváza magasabban van az úttol a leszorító erőben lévő különbségeket jól kihasználja.Így az alváz kevesebb felütéseket kap úthibáktól,kavicsfelverődésektől stb.
Kisebb súly
A pilota személye
Az autó új aerodinamikai szabályoknak köszönhetően külsőre jelentősen különbözik elődjétől.
Az F60-as a hátsó karcsúságával kompenzálja a brutális méreteket
Legfeltűnőbb ismertetőjegyek:
- kerekek vonaláig kiszélesített első vezetőszárny
- technikai előírásokkal összhangban megmagasított hátsó szárny
- szűkebb oldalsó légbeömlő-nyílások
- az oldaldobozok eleje pedig előrefelé meredekebben emelkedik
- az orrkúpról eltűnt a felső szárnyáthidaló
- a karosszéria felső letisztultabbá vált
- új, visszatérő slickek
Burkolatt alatti változtatások:
- Magneti Marelli közreműködésével kifejlesztett kinetikus energiaátalakító rendszer, a KERS
- karbonszálas házzal rendelkező sebességváltó
- friss fejlesztésű Brembo fékrendszer
csak hogy tudjatok kapcsolatot felvenni velem :)
Bikaviadalokon is elől van a piros szín,a többiek utána:):)
Általában az nyer,aki a pirossal hadonászik:):)
:):):):):):):)
Csakis az AMD!!!
A lovak a Ferrari-val vannak
Mert a vodafone támogatja, és ez nyerő
szabina357@citromail.hu :)
Mert a BMW a földön jár... a képen is! :)
A Ferrari viszont szárnyal! ;)
És ez nem fototechnika! :D
E-mailem: mutekmail@gmail.com
Áramvonalasabb a Ferrari.
Könnyebb karosszéria,nagyobb loerő,mérnöki fejlesztés.
mert 4 keréken gurul
Szerintem szerencsés konstrukciót találtak el. És a csapat jó formában volt. Jövőre nem biztos a nyerés.
Az AMD-nek nincs nagy jelentősége.
Ferenc
Megjegyzés küldése