2009. január 21., szerda

Vajon mi lehetett a Ferrari sikerének titka a Forma 1-ben?

Hogy lehet az, hogy a Ferrari sorra megnyerte a díjakat a Forma 1-ben?
Tippelj és nyerj!

Aki elsőként megfejti a titkot (amire mi gondoltunk) nyer egy Apollo 5.1 hangfal szettet.

Segítségképpen nézd meg jól ezt a két képet:





43 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áramvonalasabb a Ferrari, ezáltal kisebb a légellenállás.

Névtelen írta...

Nagyobb a Ferrari leszorító ereje a szárnyak miatt.

QEki írta...

Az AMD a Ferrari szponzora!

LDG írta...

A Ferrari AMD-t használ, a BMW pl. Intel-t...

Unknown írta...

Mert a Ferrari piros :P

Péter33 írta...

Véleményem szerint a Ferrári Forma1-es versenyautóknál amit az imént láttam 2 fényképen azért nyerték meg sorra a versenyeket, mert nagyobb és gyorsabb motorokat szsreltek bele a gyártók. Sokkal szebb kivitelben gyártották le ezt a fajta szériát. Erősebb gumikkal lettek felszerelve, hogy sokkal gyorsabban száguldjanak a pályán.

Unknown írta...

A Ferrarin ott az AMD logo,lehet hogy a motorvezérlő elektronikában is "ott vannak"így gyorsabb és jobb lett a Ferrari

csipimaci írta...

A Ferrari AMD processzoros számítógépeket használ az autókból kinyert adatok elemzéséhez és az optimális beállítások megtalálásához.

csipimaci írta...

Pontosabban használt, hisz ez már múlt idő, mert a szerződést felbontották.

Névtelen írta...

Azért nyert a Ferrari, mert a Novashop-nál vásárolták az elektronikát! :)

Viccet félretéve, szerintem:
- megfelelő erőforrások (pénz, fejlesztőmérnökök, pilóták)
- magasfokú szervezettség
- rengeteg teszt

Kicsit összetett a dolog, de szerintem ezek a fő dolgok.

Bande írta...

Pénz, pénz és mégtöbb pénz. És az ágaskodó ló(erő). No meg az AMD procig gyorsabban gurulnak.

Lökött13 írta...

Az olasz csapat előretörésének titka a túlszorgalmazott tesztmunkában és az ezt kiváltó minőségi motivációban keresendő.A fejlesztés akkoriban mondhatni "alapállapot" volt, hiszen mikor a szezon már elrajtolt, a csapatoknak nem volt elég idejük a fejlesztésekre.A Ferrari volt az egyetlen, aki maga gyártotta a vázat és a motort, megelőzve ebben a Renault-t és az Alfa Romeót.

...röviden az aerodinamikailag kifinomult (ma már szénszálas) karosszéria és a motor teszi.

Névtelen írta...

Egy szó a válasz: Schumacher!
Míg oda nem került, 20 évig csak kullogott a Ferrari.
Persze itt biztos nem erre gondoltak, de ezt kénytelen voltam leírni!:)

Névtelen írta...

A Ferrarinak eggyel több informatikai támogatója van.
Egyébként meg:

P("Adott [t0, tn] időintervallumban a Ferrari győz") = 0.5000 + ε, ahol ε > 0.0000 és ε < 0.5000.

Névtelen írta...

A légterelő szárnyak beállításai és a pilóta mögötti rész kialakítása!

Névtelen írta...

Egyszerű a válasz! A Ferrari minden alkatrészét saját maga gyártja , míg a többi autós csapat úgy rendelik

Névtelen írta...

motor, gumi,sofőr,üzemanyag

Manone írta...

Űrtechnika :-)

Manone írta...

Aerodinamika :-)

kovapad írta...

Acer

Manone írta...

A BRIDGESTONE gumik :-)

Manone írta...

Nívósabb szponzorok :-)

Névtelen írta...

A lényeg a belbecsben van.
A Ferrari motoralkatrészeit, kizárólag Magyarországról lopott aknafedelekből öntötték,(hát igen az LKM tudott valamit) úgyszintén a kábelezés is egykoron a MÁV-nál szolgált vasúti jelzőkábelként.

Névtelen írta...

A siker titka: egy magasan képzett profi csapat,aki igazi TEAM!
És nem utolsó sorban a világ legszuperebb, legjobb kategóriájú A U T ó J A!!!
Együtt így lesznek VILÁGELSŐK!!!
Go!! Go!!! GO!!! GO!!!! GO!!!! GO...!

Katyvaszka írta...

Gyors, szuper AMD procis számítógépek, notebookok, és az AMD mint szponzor.

Névtelen írta...

Jobb szponzorokat találtak maguknak,és a színük is nagyobb hatása van az emberekre.

Szilárd írta...

A Ferrari t a Marlboro támogatta , és reklámcélokból nyert folyton.

Névtelen írta...

SHELL üzemanyag

Névtelen írta...

INTEL logóval , támogatással fut

Névtelen írta...

A Ferrari szakember gárdája csúcsszuper koponyákból áll.
A fejlesztőmérnökeik a világ legjobbjai, s mindehhez még megfelelő anyagi háttér is biztosított.

Névtelen írta...

Az AMD is nagyon fontos különbség,de a képen nagyon jól látszik ,hogy a FERRARI alváza magasabban van az úttol a leszorító erőben lévő különbségeket jól kihasználja.Így az alváz kevesebb felütéseket kap úthibáktól,kavicsfelverődésektől stb.

Névtelen írta...

Kisebb súly

Névtelen írta...

A pilota személye

Névtelen írta...

Az autó új aerodinamikai szabályoknak köszönhetően külsőre jelentősen különbözik elődjétől.

Az F60-as a hátsó karcsúságával kompenzálja a brutális méreteket

Legfeltűnőbb ismertetőjegyek:
- kerekek vonaláig kiszélesített első vezetőszárny
- technikai előírásokkal összhangban megmagasított hátsó szárny
- szűkebb oldalsó légbeömlő-nyílások
- az oldaldobozok eleje pedig előrefelé meredekebben emelkedik
- az orrkúpról eltűnt a felső szárnyáthidaló
- a karosszéria felső letisztultabbá vált
- új, visszatérő slickek

Burkolatt alatti változtatások:
- Magneti Marelli közreműködésével kifejlesztett kinetikus energiaátalakító rendszer, a KERS
- karbonszálas házzal rendelkező sebességváltó
- friss fejlesztésű Brembo fékrendszer

Névtelen írta...

csak hogy tudjatok kapcsolatot felvenni velem :)

szokebabu írta...

Bikaviadalokon is elől van a piros szín,a többiek utána:):)
Általában az nyer,aki a pirossal hadonászik:):)
:):):):):):):)

Névtelen írta...

Csakis az AMD!!!

Névtelen írta...

A lovak a Ferrari-val vannak

Névtelen írta...

Mert a vodafone támogatja, és ez nyerő

szabina357@citromail.hu :)

Névtelen írta...

Mert a BMW a földön jár... a képen is! :)

A Ferrari viszont szárnyal! ;)

És ez nem fototechnika! :D

E-mailem: mutekmail@gmail.com

Névtelen írta...

Áramvonalasabb a Ferrari.
Könnyebb karosszéria,nagyobb loerő,mérnöki fejlesztés.

Névtelen írta...

mert 4 keréken gurul

Névtelen írta...

Szerintem szerencsés konstrukciót találtak el. És a csapat jó formában volt. Jövőre nem biztos a nyerés.
Az AMD-nek nincs nagy jelentősége.
Ferenc